Lördag

YAOO. lördag idag. först jobba sju kvart över fyra sedan bar de av hemmår. fixa sig lite sedan bar de av till v-ås och jensens med jecka och alex. mkt god mat var de. trevliga tanter också. inte så mkt annat gjort. en bra grej är att de ska bli en till änglagårds film. de är VERKLIGEN tummen upp.
funderar på om jag ska kika på ett avsnitt av Brothers and sisters eller om jag ska lägga mig och läsa lite kanske?. hmm. svårt val.jaja.. fortsätta fundilera sedan blir de sova. ledig i två dagar nu. in till v-ås imgöra och lämna in min käääära mobil som är liiiiiiiiiiiiiiite paj om man säger så. sedan blir de hem till alex på eftermiddagen på meandi party.. jajjamensan.

ja de var allt för denna gång.

Hajdå!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0