Blogga blogga.

ja har ju inte skrivit nå inlägg idag. bäst jag göra de för min enda läsare. Min syster, annars så kommer hon klaga på att de inte är nå inlägg skrivet.
kanske finns nån mera som läser men de är få. hehe

kikar på Cm såå sännande. mee like de programmet.
idag så kom syrran och molly och väkte mig lite efter nio, sedan for vi in till ikea. handla nada men syrran handla lite.

sedan bar de av hemåt grejja lite sedan så gick jag och Tobi hem till systeryster och fikade lite. lillasyster var där också med sin kille.

sedan gick jag och tobi hem och nu sitter jag här. ska hoppa in i duschen sedan blir de sista pinken för tobi sedan blir de sova och jobba imorgon.

och hoppas att de blir LADIES NIGHT med brudarna den 18 sep :D VIP platser here we come :D:D

Peace!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0