Hoj

Hemma igen. eller varit hemma ett tag nu.

men de var trevligt på handarbetarkvällen på jobbet de var jag och två till.
men skojj var de. fick lite gjort lärt mig och virkat, stickat. heeelt otroligt.P.
vilken pensionärs varning de ligger på mig nu. men vadå. jag tycker sådant är roligt.

Tess var här idag innan hon skulle åka med skolbussen vi körde lite singstar.
och ungen vann hela tiden. burkar inte vara så i vanliga fall. får ta och skärpa upp mig på den fronten.
Kikade på Hopkins på femman för en stund sedan. alla prata i mobiltelefon.. får man göra de på sjukhus ?. hmm
trodde de var förbjudet. men tydligen inte i USA. hur är de med de i sverige ?.

sitter och grejjar lite på datorn finns inte så mycket annat att göra. men men...
får ju ta till våld för att ändra kanalen på tv. skit dosa man har hehe. dags med en nu tv snart kanske. men men de är ett senare problem..

kika på law and order nu.

Peace!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0