STOCKHOLM!!!

YES!.
vakna vid 7.15 idag skulle gå upp 7 men var lite trötter och sov en kvart extra.
sedan var de bara att hoppa upp. käka frulle in i duschen blåsa håret, klä på sig och sedan fixa sminket i bilen påväg till v-ås och tåget.

Väl framme i sthlm blev de en fika på vårt stammis kaffe, hahaha när vi väl skulle lämna kaffet mätta efter en smörgås och lite kaffe och vart på toa.
kommer Britt ut från toaletten med...
HAHAHA toalettpapper under skon. jag och Tess höll på och dö av skratt. HEL kul!! klockrent.
sedan var de bra att ladda shopping ögonen.
handla:
rosa benvärmare
Nattlinne ( Är beroende av dessa allt i pyjamas/nattlinnen)
en vit sjal
detta på HM
sedan nån rosa grej som jag ska hänga på mitt skåp..

sedan så bar de av till gamla stan. när Britt står och kikar in i antitants skyltfönster så går de en kille som håller på och ramla. skadeglädje som jag och Tess har denna dag så AS garvar vi såklart.
Går runt lite och strosar.
Kommer till en Britt affär. går inte och möts av sthm SNOBB med ett äpple i munnen, tror hon ska vara julgris detta år.
men den människan var ju bara FÖR mycket. snacka om sin lammstek med klyftpotatis och tomatsallad med fetaost. svårt att göra NOT. Den andra kvinnan som också var kund där inne och säkert vännina som de så fint heter, var ju HUNDRA gånger trevligare än hon som skulle vara där och jobba. men den andra hade gjort oxfile med rödvinsås. OOH så fin mat. kära nån de kan ju tillochmed jag göra.. MOAHAHA
nå väl dryg var tanten iallafall.

När vi är på väg att lämna gamla stan så är de en tjej som flyger omkull utanför ett kaffe så börjar såklart jag och tess att skratta, britt missar som vanligt. MOAHAHA

sedan bär de hemmåt efter många timmars shopping. eller de var jag och tess som shoppa. britt handla INGET för ovanlighetens skull. hon har nog 40 graders feber tror jag. =)

väl på tåget på väg hem så sitter de en kille mittemot oss. och när han börja prata så har han VÄRLDENS ljusaste röst och har verkligen inte varit i målbrottet. jag och Tess skrattar åter igen.

sedan kommer biljett tanten och säger åt oss att flytta ner från 1 klass till 2 klass. men hallå. var ju inte en enda kotte på tåget typ. spelar roll vart vi sitter. nejdå. var bara att samla ihop våra grejjor och flytta en trappa ner i gårdshuset.
den dära killen sätter sig också där fast en bit ifrån. haha han böjer sig ner där de är lite lågt tak. vad händer ?.. hahahahaha han slår i huvudet. jag och tess åter i skadeglädje. de sprutar tårar så de är inte sant. hahah skrattar säkert i 20 min. och alla i den vagnen glor på oss. men sååååå klockrent.

HAHAHAHA ja de var min dag. HELT TOK BRA!!!

så nu ska jag vila mina arma fötter och kika på vänner.

Oj detta blev ett långt inlägg och säkert massa stav fel. läs och hade skojj.

PEACE!!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0