What?

to do.. jadu. sitter och ugglar som vanligt ramför dumburkarna. ovanligt??. Vad gör du?

Jag:

Vill köpa mig en ny tv för den jag har nu kommer snart falla ihop,
Vill köpa mig en ny kyl/frys för den jag har ny kommer snart falla ihop.
Vill köpa mig en symaskin för att de är roligt att sy.
Vill få tag på en gungstol som jag kan göra om och ha i mitt vardagsrum, med rosa sittduna till.
Vill köpa mig en tortyr maskin till mina ben så de blir lena och fina utan skär sår.
Vill se en bra tjejfilm för de var länge sedan jag såg en. eller en bra film överhuvud taget. TIPS!
Vill att de ska bli sommar snart.
Vill ha mina papper så jag kan börja övningsköra.
Vill köpa den dära rosa bilen sedan. och JA jag är heeeel kass på bilmärken,
Vill renovera mitt badrum och kök.
Vill ha en liten diskmaskin för jag HATAR att diska.
Vill att Cm ska börja så de finns något att kika på ikväller.
Vill köpa en liten chihuahua kompis till Tobi.
Vill vinna några miljoner på lotto så jag kan göra massa grejjor.
Vill helt enkelt ha ett LIV.

Peace!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0