ÄNTLIGEN!

Har jag fått ett jobb.. eller har ju iofs ett men detta är ute på avdelningen där jag jobbar. sökte de och fick de... =).
Är fortfarande i chock. tar nog ett tag att smälta de.. hihi,. men gryyyymt skönt är de :D:D

Har också fotat MIN stora IDOL Donatella Versace


Vilket mål att sträva efter vava??..
Hängig kropp och fasta tuttar. kommer bli perfekt när jag blir gammal och ser ut så här...

HAHAHAHA *ironi*

Ne höll på att få upp frukosten när jag såg denna bild. Huuua.. ser ju äldre ut än min farmor som både dansar hiph0p och är snart 80 bast.

Var med syrran och hennes kids upp till farmor idag och hälsade på. vi fikade lite sedan så färga syrran håret på farmor samt rulla håret på henne. sedan tog vi en sväng förbi våran farbror som också bor där uppe i lilla finland. ( Virsbo).

Sitter nu här och gloooar på tv. ska kika lite på Handbllen sedan blir de Criminal minds klockan 21 och sedan inside klckan 22  typ. handlar om fängelserna i USA. mkt spännande.

BTW. SÅÅÅÅ bra att barack obama har blivit president! YEEEAH!

GO SWEDEN GO SWEDEN vinn nu handbollen era smurfar..

Peace out!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0