Hundhjälpen

Där ifrån kommer min lille Tobi min lilla rumän ^^..
De människor som rädda min lilla plutt har gjort ett FANTASTISKT JOBB!!..
Han är mitt lilla ljus med 1 öga men lika häärlig för de.
Haft honom i nu 1 år och 5  månader.. min lilla pluttis.
Han är mellan 3-5 år har jag på ett ungefär räknat ut.
Står i hans pass att han är född under 2003, svårt att sätta rätt datum på hundar de får in.
Helt förståligt.
http://www.hundhjalpen.se/


För övrigt så har dagen varit bra idag. var som sagt hem till storesyster på förmiddagen för att gratta lillesyster som fyllt år womaizer.blogg.se

Sedan bar de av till jobbet och ta kol på några timmar nu sitter man här och ugglar. kikar på i spindelns nät?! som går på tv4 plus. sett den förr och de är den blonda bruden som är boven i dramat *kärring*

men men ska la snart gå och sova. upp imorgon dra ner på centrum och fixa lite fika till p-mötet.

Peace


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0