Måndagkväll.

Ja dagen har gått rätt fort faktiskt.. full fart hela dagen men besök av lina och artur som sagt.
Sedan blev de att dra till gymnastiksalen vid fem tiden och hålla lite koll på molly medan moa sprang runt för hela slanten.
Sitter nu och kikar på idrotts galan. ( Pensionär)

Fundera på en sak idag de hära angående att blogga och folk som läser bloggar. (då jag nu gör både och själv så gåller detta mig också)
Har man verkligen inget liv??.. Sitta och läsa om andras liv ute i sverige och andra länder för den delen med. men ändå. hmm.. annars så måste man verkligen ha en tråkigt liv.. hehe.. hmm ja de tåls att spåna vidare på i denna sega afton.
Så nu ska jag avsluta för mig och dra in på alla bloggar jag har som favoriter för de är miljoner gånger mer intressant än vad min är.

heipa och god natt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0