VARNING!!!!!!!

För MIG. Moahahah.. var ner idag till optikern och kollade synen
skickade sedan in alla papper till länsstyrelsen så jag kan börja övnings köra :D:DD: jiiiHA. Fina fisken. känns skönt att man tagit tag i detta nu. så man får dedära körkortet :D

Sedan så gick jag till sko affären med mina skor den ena var de hål i och köpte de i Oktober förra året. fick på mig ett par nya när jag gick. plus att jag köpte en plånbok ( björn borg) och den har jag kollat på läänge..
men fick gå ch lämna tillbaka den :(, tillverkaren hade sytt i mynt facket och sedan där man har korten upp ch ner i plånboken så man kunde varken få i mynten eller korten. Men ska gå dit nästa vecka när jag varit till frissan och kika på en annan plånbok=).

Ska kika runt lite sedan blir de att ta tag i disken om ingen annan frivillig själ vill diska åt mig  :).

byebye


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0