Wow

De gick att logga in jag är chockad. försökte för en stund sedan men icke de gick inte.

Puuh är nu hem kommer från heidis party och fattigare på kuppen blev man :D men fick verkligen de jag ville ha :D såå de var de värt..
Plus att man fick sig en prat stund med Jaana alltid lika roligt. ska tvinga henne och hennes familj att flytta till sura :) (nickar på huvet)
hon är sååååå rolig ;D
och irriterad blir jag på datorn just nu med för ibland så blir de inget O när jag trycker på O :( skapligt irriterande. och skulle just nu behöva en svenska kurs också..

Ny är de andra avenyn på tv :D alltid lika trevans. sedan blir de till att börja göra sig i ordning inför nattens sömn kan behövas då man ska upp och jobba imorgon. och sedan ta ut tobi på hans sista pink.
Ne sedan så finns de la inte mycket intressant att berätta..  Mitt liv är inte de intressantaste.

Peace out och natti.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0