Last day

sista dagen på denna ledighet. jobbar nu i två dagar sedan är jag ledig i helgen  =).
plus sista natten manb sover hemma hos syrran.
de åker hem imorgon kväller. så imorgon ska jag installera min digital box.
om jag inte gör de på fredag, återstår att see.. jajjamensan..
varit lulu dessa dagar man sovit hätr. flyter på, städat lite granna idag.
måste ta och vika massa handdukar bara. yeees.. väntar på att SYTYCD också de börjar idag =)=) 
vet men vad man ska kika på de närmaste veckorna iallafall.
4veckor och 4 dagar sedan går man på semester kan de bli bättre?.. nono, =)..

hua känner inte alls för att jobba imöra, men men jobbar kväller de brukar gå rätt fort så. kikar på the bachelorette också, men de är inte så sp bra de inte.. hmm. klippte tobi lite idag. han ska få duscha ihelgen. gick nå dampfnatt idag med, lääänge sedan han fick ett sådant. men men bara säha till på skarpen så blir de fina fisken. ska nog ta och gå en lite sväng med han innan läggdags sedan.

HUA vad ointressant detta inlägg blev. haha

Heipa

btw har ont längst bak i munnen nedrans tänder! ska skaffa lösgaddar!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: systeryster

Asså Belle, hon har ju blivit helt cp. Varför kan hon inte bara berätta för shawn att det är hennes barn, För Philip lär ju fatta att det inte är hans barn!:P

2009-06-18 @ 22:54:36
URL: http://womaizer.blogg.se/
Postat av: systeryster

Jo jecka sa det, hon tyckte att vi kunde ha tagit med filmen när vi va dit idag :P

2009-06-20 @ 19:52:00
URL: http://womaizer.blogg.se/
RSS 2.0