Monday

jajjamensan. de är det idag de.

helgen har varit lugn. Molly sov här mellan lördag och söndag de gick jättebra, sedan så var de marknaden på söndag, mkt skojj.
idag så har jag ringt körskolan och skrivit in mig ska börja där v 30 allt är betalt och klart, ska försöka ta mig in till v-ås så jag kan hämta teoriböckerna innan de har semester.
sedan så ska jag dra till järina imöra och skicka iväg boxen som INTE fungerar,, hmm.. men har iallafall en kamera som är niiice =)

jobbar imorgon sedan är man ledig i två dagar =). frisör på fredag morgon klockan 8. Jippi. se vad som skeer! fått brillorna idag också SPÄNNANDE!!

Hoppa in och duscha sedan så blir de en sista vända ut med tobi sedan sooova!!

Heidå!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0