Ny vecka, Nya dagar..

jajjamensan. full fart framåt hela dagen. först jobba mennan sju och kvart över fyra sedan bar de av till alla ärenden jag uträttat. sedan hem. puuh.. sitter nu och kikar på tv. väntar på att spårlöst ska börja. YES.

veckan består av att jobba mån,tis och Ons, ledig tor,fre. om jag inte är ute å flyter. men fre ska jag absolut vara ledig ska jobba hela helgen så de kan vara skönt. ska sedan på ljusparty hos min gamla Team ledare jag haft i tupperware. ska bli skojj. sedan så ska hon komma och hålla en demo hos mig vecka 15 yes sir. skojj. ny katalog,nya produkter samt färger. för sedan vecka 16 blir hon mamma :D ska bli skoj och se vad de är som gömmer sig i hennes magge :P.

yesyes. hoppas på ullared i maj också. ska bli riktigt skojsigt med brudarna! YES!

fot massage skulle sitta fin fint på mina arma stackars små fötter. joja.

annars så är allt lulu, de vankar på som vanligt..

PEACE!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Den Fattiga syran!

2009-03-17 @ 12:50:30
Postat av: Den fattiga syrran!

Hej min älskade bästa syster, du är så himla söt;D Jag udrar en sak, du kan du ta pengarna i April?! Eller om du kan ta hälften i nu i mars och resten i april?

2009-03-17 @ 12:51:50
RSS 2.0