Tisdaaaaaaaaaag!

ja jag kan ta pengarna i April, den som vet att de gäller denne person vet vem jag menar. haha fatta knappt själv vad jag skrev. haha

väntar på att brothers and sisters ska börja, sedan blir de sova och upp å jobba imorgon. yeees kikar på C så länge innan så var de DH. mkt bra. YEEES..

hhahha hade fått nå brev från kantzowska på posten fast de kom till ståltorp. bara en sisådär 4 år efter man slutat. haha var nån undersökning nå ungdomar gjorde. haha heeelt sjukt. fyra år sedan man tog studenten. hua vad man blev nojjig..

men men.. ses och hörs när vi inte hörs och syns :P

PEACE!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Syrran

Hah det va lite komplicerat men jag förtod, Japp jag har pengar till LN!;D Precis så det räcker till det och mina brlills!:D

2009-03-17 @ 23:35:08
RSS 2.0