WESTLIFE

Ja, för skojs skull kikade jag in på WL hemsida. De firar 10 år . TJENA, för 10 år sedan började jag lyssna på dem, efter ett tag, levde man WL, man sov,andades och åt WL. typ. de var ALLT. har nog på vinden massa utklipp med bara WL, mest på Shane Filan som var min favvo ;D ser fortfarande bra ut.

Måste vara några år sedan jag slutade hysteria dem. haha detta lär kul. sitter och lyssnar på Swear it again.. vilka MINNEN. olberga bravader, konserter mm. men de var till stor hjälp också. lyssnade JÄMT på dem när man var nere och jämt 24/7 var de igång.

tänkt var tiden går.. undra hur länge till de kommer hålla på.

vilka planer man hade då. hahha. alla timmar man köade till konserterna. hehe ett galetfan var man allt.

man har iallafall minnena :D:D

Trodde de hade slutat för ett tag sedan men icke.!

PEACE!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

WESTLIFE in my heart FOREVA!!!;)

2009-03-20 @ 21:17:47
Postat av: Anonym

Vem ?

2009-03-20 @ 21:18:35
Postat av: Josefin

WESTLIFE in my heart FOREVA!!!;)

2009-03-21 @ 23:45:45
URL: http://womaizer.blogg.se/
Postat av: Josefin

WESTLIFE in my heart FOREVA!!!;)

2009-03-21 @ 23:45:49
URL: http://womaizer.blogg.se/
RSS 2.0