Friiiiiiiiiiiiiiiiiiday

YES SIR

har arbetat idag, sedan har jag varit till åsby och shoppat lite. sedan var jag ner till skoaffären och shoppade mig ett par sommar skor samt inlägg till mina promenadskor. yeeeees. de har jag, sedan så har jag bara ugglat i soffan för jag är otroligt trötter. blidde ingen stavgång idag. de regna så mkt. men ska gå imorgon kväller. ska hem till systeryster och kidesn imorgon och sitta barnvakt några timmar. jajamensan de ska jag minsann göra. hmm sa man traska ut med el doggo kanske vore ju bra de om han  fick föra ifrånsig lite innan de är sovar dags. för antar att de inte är något bra alls på tv ikväller. funtar också på om man kanske ska söka semester den 10 juni.

btw. har fått min mobil nu. eller den ligger ännu i butiken ska hämta ut den någondag. ska bli intressant och se om den gick och laga eller om jag får en ny.. men men ORKA

Hejså!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0