Min helg!!

JAa denna helg har varit fart fylld.
i fredags jobbade jag till fyra sedan bar de av hemåt sedan till Regina på kvällen och FEST. damen gick i pension.
de var sååå kul på den festen :D:D:D fick hem sist av alla plus ellen,jessi,marina och malin. vi var där längst. sedan så var ju ellen tvungen att ha lite sällskap hem så följde med henne en bit på vägen. dagens ungdomar. hemma vid kvart i tre sedan så bestämde sig min granne att börja spela musik på hög nivå klockan tre..
gick upp kvart i åtta på lördagen bar de av till vinåker med jecka,josse, alex och lena. SHOPPING.. hitta lite små krafs.
hem till jecka på kvällen sedan. blev lite grillning. =)..
sedan så vaknande jag i natt av att de ringde på min dörr. hahahha då var de grannen som inte kunde öppna sin ytterdörr. var för full för att hitta rätt nyckel plus att de var mörkt. ..
sedan bar de av till farmor. jag övningskörde. gick GALANT =).. heheh.. sitter nu och ugglar på wallander som jag somnade igrån i går kväll..

ska ut och flyta på jobbet imöra, går 7-13.
sedan så fyller ju min lilla bebbi år imorgon ;D:D,, och jag har bott i min lgh i 2år. heeelt sjuk vad tiden går fort..

heipa!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0