Länge sedan. Plus lite annat

Ja de var länge sedan man bloggade. men bättre sent än aldrig! ;P

mkt som händer och sker just nu faktiskt.
de roligaste är nog Volontär Polisutbildningen som jag gått.. sååå roligt och helt klart roliga människor som man träffat dessa gånger..
Längtar tills man får sitt första uppdrag och får ge sig ut. sedan att fortsätta gå utbildningar... åååh är sååå hel peppad på detta.. Jätteroligt...

Ja annars så jobbar man och sliter. var ju faktiskt 1 vecka på Gran Canaria jag oich ritt var där. såå skönt att komma bort från detta skitväder..
men nu vill jag komma igång med körkortet igen, planerade att övningsköra med pappa i söndags till ikea men de tok snöa ute så den planen var ju bara att lägga ner.. men men snart så är de dags igen.. LÄNGTAR.. annars måste man ju skaffa nytt legg och orka. btw så måste jag fixa ett nytt pass med för den delen :P:.

GLAD!!!

/ M


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0