Freeeeedag!!

and i like it!!! äntligen fredag! ledig idag dockär de jobb som står på schemat hela helgen!
lillasyster yster josse fyller hela 21 år idag. värsta gamla kärringen hon börjar bli. dock insåg jag snabbt där efter att de är 7 månader kvar tills jag fyller 25.. hmm gammal som gatan!

nästa fredag jobbar jag min sista dagtur och mitt sista pass på minn gamla schema innan jag klicer över och börjar jobba natt.. shiiit! längtar men ack vad man kommer sakna VISSA kollegor! har bestämt mig också att INNAN sommaren ska jag minsann ha ett körkort om jag så ska göra ett själv :P.

ska dra in till stan nästa vecka och fixa nytt pass då mitt går ut den 1 februari. heheh.. bättre sent änaldrig. ska träffa bästaste Jenny då också och snacka massa skit. vi har lite att prata om, om man säger så :D. hihihi

men men. tvättning stårpå schemat idag strax klart med de. sedan blir de stan en sväng med pappa fixa lite grejs!

Livetgår nog äntligen som jag vill. är de verkligen nu de är dags att börja må bra igen??. vore inte en minut försent faktiskt.. men men den som lever får se! spännande spännande... men men..

/ M


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0