God afton!

Ja eller snart god natt. Denna dag har gått i ett verkligen. Från de att jag vaknade kl 05:45, fram till typ kl 18. I 12 timmar var de fullt ös medvetslös. Och de märker ju kroppen av iallafall :/ skit ont i magen gick jag på kvällen, antar att de är magkatarren som vill bråka lite med fröken Karlsson:/ inte så välkomnande om jag säger så. Kikar på säsong 2 av true blood. Min lilla drog, i like it!! *gäsp* snart dags för sängen, en dag imorgon också. Blir att åka och tända ljus på gravarna. Så fint nu på hösten när alla lyktor och ljus lyser där. Som alltid görs allt en påmind hur mkt man saknar mamma och vill att hon ska vara här! Önska går ju men inget man önskar går i uppfyllelse ändå! Helt totalt otroligt meningslöst!!!

/ MK



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0