Söndag

Första dagen på de nya schemat. tycker de gick bra faktiskt. full fart hea kvällen. nu så här efterår sitter man och funderar om man gjort allt. om grindarna är uppdragna. osv. men de är de nog. men nojjig som man är. heheh

men men. HAHAHA har drivit med min kääära lillasyster på hennes blogg. http://womaizer.blogg.se/. om man läser den och hennes fina inlägg till " prinsessan! så är prinsessan jag. hahha de vet hon dock inte om. eller jo nu för jag ringde och sa de. allt började i ett tidigare inlägg av henne där hon hatar sin skola.. moahhaha.

jaja då har min dag blivit förgylld.
frisören imorgon sedan blir de till jobbet i två timmar och lyssna på Previa. yes sir.

annars allt lulul kikar på Beck at the moment!

hade!

PEACE!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0