2 dagar kvar

Till julafton! I like it!! Nästan alla klappar klara några få kvar. Men de ska jag fixa imorgon tänkt jag. Sedan dra en snabb sväng till josse i hallsta imorgon med, något hon just för tillfället inte vet om hehe de får hon veta snart. Sedan hem och baka sedan dra upp till farmor i virsbo. Vi ska spela Bingolotto hon och jag. Ack min farmor är bara bäst! Utan henne vore man helt trasig. Min bästa underbara farmor!! Jaa julafton ska spenderas på borevägen hela 10 pers ska maka ihop sig i min lilla 2:a. Inte förglömma två vovvar också! Granen är klädd och de ligger lite klappar där under. Fler ska dit. Efter allt julfirande här så bär de av till ståltorp på kvällen och fira lite där :). På juldagen är se kalas som gäller för sötis Molly och senare på kvällen blir de party med mina bästaste brudar såklart :) de gillas skarpt. Sedan så börjar man ju jobba på annandagen och jobbar till torsdag morgon. Ledig nyårsafton den ska spenderas med Tobi. Plutten är ju skott rädd. Men men. Någonstans i detta ska man hinna med lite skolarbeten också. Fullt ös!!

Miss you <3 !!!

/MK



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0