Lista!

moahahaha snor denna lista av Bästaste Jenny.. moahaha måste ju ha lite tidsfödriv ju! INLEDANDE 01.Fullständiga namn: Emma Maria Helene Karlsson 02.Din ålder: Heeela 25 år. 03.Födelsedag: 21 augusti 04.Syskon: Jaooo 2 systrar och 1 brooor 05.Hårfärg: Blondiiiin. 06.Ögonfärg: typ blå/gröna eller någont sånt. 07.Skostorlek: 38-39. FÖRHÅLLANDE 01.Vem är din bästa vän? Jenny! <3 02.Har du en pojkvän/flickvän? Nopes! 03.Vem kysste du senaste? hahaha... 04.Någonsin varit kär? kan väl hända kanske... 05.förhållande eller one night stand? Förhållande GREJER 01.Var shoppar du helst? hmmmm, hm, ikea. haha 02.Har du några tatueringar eller piercings, och isåfall hur många? 1 tatuering haft en piercing i tungan tyväär uttagen =(. 03.Favoritrestaurang?. Ingen 04.Vadklarar du dig inte utan? Tobii, familj och mina vänner såklart! 05.Vad äter du helst till frukost? Youghurt, kaffe typ. FAVORITER 01.Färg: ROSA :D 02.Mat: Nå med Kyckling 03.Killnamn: Hemligt 04.Tjejnamn: Hemligt 06.Klädesplagg: Mina Jumpsuite:D 07.Sport: De mesta. 08.Musik: massa! 09.Fras/mening/uttruck: Mena bara blått, 10.Raggningsreplik: Hahahaha HAR NU NÅGONSIN 01.Snusat? Nix 02.Rökt?Japps 03.Hoppat bungee jump? nej och tänker aldrig göra de heller. 04.Brutit mot lagen? Japps! 05.Fått dig själv att kräkas? Kan väl hända 06.Nakenbadat?. Japps de har jag gjort 07.Kysst någon av samma kön?. inte vad jag vet 08. Börjat gråta dör att få som du vill? Självklart EXTRA GREJER 01.Tar du droger?. Nopes 02.Vad använder du för schampoo?. olika 03.Vad är du mest rädd för?. att tappa kontrollen 04.Vad lyssnar du på just nu?. ljudet från datorn. 05.Vilken bil skulle du vilja ha? En New beetle. men har en citroen c2. min lilla pärla 06.Vem fick du senast sms ifrån? Jessie 07.Vill du gifta dig? Jao 08. Hur många MSN-kontakterhar du?inte den blekaste aning. 09.Hur många av dem är online just nu?ingen aning. SLUTFRÅGOR 01.Pizza eller Choklad?. hmm bra fråga 02.Katt eller Hund? Huuuuuuuund :D 03.Solsemester eller Skidsemester? Soooolsemester såklart :D 04.Guld eller Silver? Silver 05.Vilken film såg du sist på bio?. oj hmm tror de var Svinalängorna. den var asdålig! Nej de var faktiskta trassel. sååå bra film 06.Kärlek eller Sex? Kärlek. så vitt jag vet är Sex en siffra :P 07.Lycka eller Pengar? lycka! 08.Tre saker jag vill havarje dag? Kaffe, mat och luft 09.Något jag gillar med mig själv?. mitt hår 10.Något jag inte gillar med mig själv? Mycket! såja klaaaart. /MK


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0