Långledig och ullared

Ja då har man långledig några dagar, eller jag börjar på måndag. Skönt med långledighet, denna dag har spenderats i Ullared and i like it:) shoppade sammanlagt för 5099 men de som jag köpt till mig är väl på 4200. Eller de är väl inte bara till mig lite julklappar också:). Så nu sitter man i bilen på väg hem, har väl typ två timmar kvar eller så. Ska bli kul när man kommer hem och kolla igenom allt man köpt:) köpt en rosa rattmuff. Så fin nu behöver jag inte frysa längre ^_^. Vi som varit iväg på äventyr var jag, Jecka, Moa och Anna. De var hemskt skoj;) fortsätta njuts av min långledighet, på schemat imorgon står tvättning och städning. Och så kommer mins sessor om de nu ska vara hemma från skola och dagis. Sötisarna är lite sjuks:/. nej tack och godnatt!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0