Who am i?

Någon som känner något bra i hjärtat. USA redan har kommit och gått. Hade en helt underbart fantastisk vecka där. Träffa nya människor som är bäst hade så roligt med allt folk. Mycket av mig fanns dock kvar hemma i Sverige många funderingar kring en viss sak. Många frågetecken och obesvarade frågor som inte ens har blivit ställda. Något som har tagit en helt ny vändning sedan jag kom hem. Något som jag undrat de senaste halv året något som jag inte trodde skulle hända. Allt är annorlunda men ändå står man kvar i en ruta som man just nu inte kommer ifrån. När blir de?? Så mycket vet jag att jag har aldrig mått så här bra. Sedan mamma dog har allt varit svart och vitt men denna person har fått mig att se saker i färg igen. Bara av att vara i samma rum eller att bara se personen i ögonen får mig att må Såå otroligt bra att jag nästans skäms och inte tycker jag förtjänar detta... Är de så att de är min tur att få må bra?? Eller är de bara en dröm och snart vaknar jag upp och inser att allt är som vanligt igen lika svart och vitt som alltid. Jag vill hoppas men vågar inte, utan blir rädd att allt vara spricker!
ja allt visar sig i slut ändan hoppas de
blir till de positiva!


/ MK

<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0