Vul 140503

Vi har ju sedan början av mars kört behandling med primolut nor och pergotime för att kunna på barn. eller lättare sagt jag då jag har pcos. Första kuren vi körde funkade inte. de var en enkelkur. Nu sist så körde jag en trippelkur. Var in i måndags för försya kollen då hittade han en äggblåsa på 12 mm. Fick ny tid på onsdagen så då såg dr två äggblåsor som var 11 resp 12 mm. Så han ville ha ytligare en koll så fick en tid i fredags. En tid de egentligen inte hade, då var de helt plötsligt en äggblåsa på 20 mm. Vilket resulterade i att vi får försöka få barn. Så om ca två veckor så får jag antingen ett positivt graviditetstest eller en blödning, de visat sig. Jag känner mig hoppfull men hoppas inte för mycket. Skönt att veta att behandlingen funkar iallafall.
Annars så börjar köket bli klart. Otroligt skönt. Bara lite ström som fattas sedan är de klart. :)

/MK


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0